Is heaven the only way?

har jag förlorat?
Jag älskar ju doften av att komma in i stallet dom där tidiga helgmornarna när ingen annan är vaken.
jag älskar doften av hästman. Det har alltid gett mig ett inre lugn så fort jag kommer till stallet och jag kan koppla bort allt annat och inte behövt oroa mig. Det har varit min skyddade plats.
men av någon anledning känns det inte lika bra längre. det känns inte lika tryggt längre. bara tungt. Han är en av mina bästa vänner. Han är en sådan stor del av mitt liv. I fem år. men nu är han gammal och jag tänker på det hela tiden. Jag vill ju inte att han ska bli gammal. han är ju min bäbis.
Och jag vet att allt har ett slut så även detta.
Men jag har mycket svårt för att se ett slut. Jag börjar gråta nästan så fort jag tänker på att alla måste dö.
De är inte rättvist, inte rättvist alls.
Jag vill inte, Räcker inte det?

image10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback