bloggdags

Då var det då dags att också jag tar och gör en blogg, får väl se hur mkt man orkar skriva i den här och hur mkt som blir sagt men det måste ju alltid finnas något att ta upp.
Annars så heter jag Caroline som ni kanske redan förstått och bor i Luleå, går Handelsprogrammet på gymnasiet med en skitbra klass. Då kan man ju fråga sig vad jag gör annars om dagarna förutom att plåga mig fram i skolan där jag förresten går andra året. för då är de så att jag spelar fotboll på heltid och sen har jag en pånihest som är min och sen räcker inte tiden till så mkt annat förutom att jag umgås med vännerna då och då för det hinns ju alltid med och sen var det slut med information om Carolines värld.

Och vad ska jag skriva här i bloggen kan man ju sitta och fundera på, och det bästa svaret på de är nog att jag inte riktigt vet vad som kommer att dyka upp här på sidan. men de är väl lite blandat från mitt liv utan att avslöja allt för mkt om för mkt.
Och då var det första inlägget skrivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback