stjärna?

Idag när jag läste Aftonbladet.se som vanligt var en av huvudrubrikerna, "så blir Du en stjärna på nätet",
jaha tänkte jag då, kan bli stjärna på nätet också?
 
nuförtiden (med risk för att låta som en tant) kan man bli kändis på allt, det beror bara på hur mycket man vill ge av sig själv och hur ovanlig man är mot för alla andra "vanliga" svenssons. Okej då!, jag måste hålla med om att nog skulle det vara roligt att bli uppmärksammad för nått eller för vem man är men inte till vilket jävla pris som helst.

media idag vill som alltid tjata ut allt och just nu verkar det som om det är bloggens tur, tyvärr.
om man tar radion som exempel, alla låtar som är något att lyssna på och som fångar ens uppmärksamhet nöts ut på högst en vecka för att man får höra samma låt ca 50 ggr på en dag, okej nu överdrev jag lite men nästan så är det ju och samma med tv, det kan vara en jätte bra serie som tex 24 var första säsongen och jag följde den som klistrad en hel säsong och blev helt galen iaf jag missade ett avsnitt men nu när 24 är inne på, vadå sin 6 säsong? så känns hela serie  bara jobbig och man hoppas att den ska ta slut.

All creed åt media, det är ju dom som hjälper oss här upp i lilla Sverige att få veta vad som händer runt omkring oss och vem vet om det inte hade varit för tv och radio hade vi kanske fortfarande suttit här uppe i norrbotten och frusit och hoppats på att det ska bli varmare vilket vi kanske fortfarande gör nu när jag tänker efter, men hur som helst har det hjäplt oss endel att komma ut  i civilationen så tack, media 
men snälla inte bloggen också!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback