Between order and randomness

Vi har väl alla tyckt synd om oss själva mer än en gång. och det är väl okej, de måste man ju få göra. Men inte när man gör det till en jävla ond cirkel som inte har nått jävla slut. Som jag. Jag tycker att det är så otroligt patetiskt det jag håller på med. sitter här och tycker synd om mig själv mer än jag gör nått annat. För jag har alltid ogillat personer som sitter och tycker synd om sig själva. jag menar - ta tag i problemet. Jag har insett att det inte alls är så jävla lätt.
Jag måste verkligen ta tag i det här. För det här funkar inte längre. det funkar inte alls nå mer. varenda eviga dag kommer jag på mig själv med att säga - ryck upp dig för fan, det finns dom som har det så mycket sämre än dig. Det funkar somsagt inte längre. punkt.

Hur blir man den personen man vill vara?
Hur gör man så att klumpen i magen försvinner?


Kommentarer
Postat av: SweetSunshine

jag vet hur man får klumpen att försvinna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback