i´m gone

jag har blivit totalt omotiverad. Omotiverad till livet eller vad man ska kalla det.
Jag har så mycket att ta tag i men så otroligt lite vilja att göra det med.
Jag skjuter upp livet. detta funkar inte längre.
massa saker har staplats på hög som egentligen borde vara gjorda för hur länge sen somhelst.
Ändå har jag så sjukt mycket tid över. Jag slösar timmar och minuter på meningslöst svammel eller rättare sagt inget alls. ändring måste ske annars blir det inte att springa ut från skolan en sista gång i Juni med studentmössan på.
Vet inte om det är just därför, jag vill nog inte, jag vågar nog inte gå ut. Jag skjuter upp för att det är tryggast så.
det är det enda sättet jag får kontroll. Det är det enda jag har kontroll över just nu.
Resten faller, resten har stannat upp långt borta.
Jag tittar bak, rycker på axlarna likgiltigt, suckar uppgivet och skrattar.
Lustigt, lustigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback