You gotta go there to come back.

Det är mig det handlar om.
Det är något som inte finns hos mig. det är en tomhet som är så oändligt stor. Men det har aldrig varit du, det har aldrig varit ni. det har alltid varit jag. Det är hos mig orden ligger, jag kan förändra om jag vill.
Jag har trott i vad som kan tolkas som en evighet att jag har vetat. Att jag har vetat vad jag vill och av vilken anledning. Jag är inte lika säker längre. osäkerheten gör mig svag.
Jag har jagat så länge efter en dröm som jag ville skulle bli min verklighet. Nu är jag inte ens säker på om de är det som kommer göra mig lycklig. Om det kan få mig i harmoni. I harmoni med mig själv. just nu, innanför bröstbenet är det kaos, det är ett stormigt hav med känslor och oro. smärtan i mellangjärdet är inte saknad, det är längtan. Längtan efter något annat, något större. Det är  inte du, det är inte ni. Det är jag.


Kommentarer
Postat av: SweetSunshine

jag vet var man får harmonin ifrån oxå =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback