I lost control

Jag tappar kontrollen, Jag tappade kontrollen. Och nu går det inte att stoppa. det bara fortsätter. det rinner ur händerna. Jag försöker bromsa men det är lönlöst för det ger inget.
När man inte känner trygghet någonstans, då vill man inte bromsa för något. Då är det lika bra att fortsätta. Jag har blivit bedövad, så bedövad att jag inte vet när jag känner längre eller hur jag väcker liv i känslorna för dom är så väldigt långt inne att jag inte ens med en enorm kraftansträning kan få fram dom. eller jag kanske gör det medvetet. ovetandes vetande. Jag behöver någon som väcker liv i dom,  känslorna i mig på riktigt. annars kommer jag tyna bort och bara vara ett tom skal.
Snälla, det är nu du kan väcka mig till liv. det är nu jag är som mest osårbar.
Det är nu jag behöver det som mest. innan det är försent.

Kommentarer
Postat av: karin

jag vet inte vem du är eller någonting om dig överhuvudtaget, men att läsa allt detta var som att läsa mitt liv. du satte ord på mina känslor.. tack =)

2007-12-07 @ 03:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback