Way

det är konstigt hur man kan vilja ha någons uppmärksamhet ibland, bara för att få bekräftelse. Få tillbaka den där känslan som man hade när man stod mindre än en millimeter från personen. Det är den känslan jag vill ha. Jag vill ha den hela tiden. jag fyllls med längtan när jag tänker på helgen för tre veckor sen, det gör mig glad i detta jävla höst mörker.
men man borde straffas jävligt hårt i högsta domstolen för att man säger saker som man inte menar, som kan få någon annan människa att börja bry sig om personen. Jag fattar inte att endel inte har uppfostrats så väl att veta att man inte bara slänger ur sig vad som helst, som att " jag saknar dig" och sedan inte ett enda ord sägs på en vecka. vad för jävla intryck ger det? Ja, ärligt talat vet jag inte vad för intryck det ger.
Jag blir så irriterad när folk bara tror att de kan komma och gå som de vill och inte inse att man kanske lämnar kvar några känslor på efterkälke. Det stör mig så ofantligt,
fan vad det stör mig.

Kommentarer
Postat av: SweetSunshine

Så sant så tjejen jag vet exakt vad du menar tyvärr been there done that =(

2007-10-03 @ 23:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback