You tell me that you nead me and then you go and cut me down.

Jag vettefan vad som går fel. jag vettefan vad jag gör för fel. eller det kanske är fel på dom. Den versionen har man såklart hört. Det är inte du som är otillräcklig och avskyvärd. det är helt enkelt dom som är dumma i huvet.
För hur kan man inte gilla en tjej som dig. det är väl klart som fan att det finns dom som inte gillar mig. Det är säkert minst tjugo pers varje dag som bara helst av allt skulle vilja slå mig på käften. eller det är vad jag förväntar mig av denna fördomsfulla och egocentriska värld eller så ser dom inte mig alls vilket nog är det starkaste alternativet med tanke på att allt inte kretsar kring mig
sedan dom där andra tjugo som tittar på mig och blir lite gladare inne i lillhjärtat vet jag ärligt talat inte vad dom ser.
För alla av det motsatta könet som har sagt att de gillar mig på något annat sätt än en vän har ändrat sig. vissa mer dramatiskt än andra.

Undra vad dom insåg?
dom måste ha fått en enormt stor chock när dom plötsligt insåg att jag inte alls var så fin som det verkade på fyllan eller som det verkade när jag satt där på skolan och verkade väldigt oskyldig. i verkligheten var jag bara jävlig jobbig och ett jävla meningslöst fylleragg som såg snygg ut efter tio starköl.
Bra merit, jävligt högt upp på topplistan kommer du med det.

det är tragiskt att alkohol får en blyg person att öppna upp sig. det är tragsikt att alla far ut till nått jävla uteställe och super sig redlöst fulla bara för att det är roligt.
Klart, jag gör precis exakt samma meingslösa sak jag. 
Men jag vet varför jag gör det, och det här är kanske det mest tragiska av allt. Jag gör det för att någon ska kolla på mig och vilja ha mig. just då skiter jag totalt i om jag vet vem personen är eller om den är något att ha. JAg vill bara ha bekräftelse, närhet. Jag vill bara vara speciell för någon i nån sekund.

JAg vet att efter den där sekunden är allt borta och jag blir än en gång oskyldiga tjejen som ingen ser och ingen vill ha. Jag vet av erfarenhet att ingen vill ha mig. statistiken talar inte till mig fördel i den frågan kan jag tala om.

Orka leva med dig själv för det är din längsta livskamrat, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback