I can´t stand how much I need you.

Alla hjärtans dag,
Alla hjärtan förtjänar lite uppmärksamhet en dag som denna.
Friska som sjuka. Hela som trasiga. ensamma som icke ensamma.
många säger överskattat, jag säger behövligt.
inte i den mån att man måste köpa massa presenter och lägga ut en förmögenhet.
utan att bara tänka lite extra på kärlek och hur viktig den är för att en stor del av jordens 
befolkning ens ska orka öppna ögonen på morgonen. 
för att vi i dagens stressiga samhälle lätt glömmer bort det,
på ett sätt tycker jag ordet överskattat är överskattat.
varför är det så hemskt att ge lite extra kärlek.
och missförstå mig rätt, jag är inget fan av alla hjärtans dag.
men de är mest för att det påminner om min egna ensamhet.
just därför är det viktigt för mig att jag blir lite påmind att jag är älskad och att jag älskar.
så låt inte överskattat bli en ursäkt. låt det bli en kram eller ett leende.
ett leende kan faktiskt göra någons dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback