A sorta fariytale.

Idag har jag funderat, mycket och i omvägar. om mycket.
mest om framtiden. om världen utanför.
jag kom inte fram till så mycket. inget egentligen.
men det gör inget. Jag funderar väl någon annan dag.
förresten
Jag har slutat gå på A-brunnar.
K-brunnar också för den delen.
det är inte värt det. inte längre.
Man blir bara besviken. mest på sig själv.
Jag måste ju sluta tro på något.
då kan det lika gärna få vara K-brunnarna.
det är ju ändå bara ett brunnslock.
precis som kärlek bara är kärlek.
precis som hopp bara är hopp.
precis som att hjärtat går lika lätt i tusen bitar varje gång man hoppas.
jag lovar att den dagen jag vågar tro, vågar tro på kärleken, då först
ställer jag mig på en K-brunn.
kan hända att jag gör det innan, vilket är mycket troligt och man kan
tycka att det är töntigt men just nu är allt jag vill fokusera på är mitt liv
och brunnslocken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback