You are the master of your destiny.

idag blir det vinter på riktigt. storm i hela landet tydligen.
jag gillar alla årstider på sitt egna sätt. jag älskar när man vet när dom är här.
fast jag är aldrig så lugn som jag är en tidig februari morgon när
solen strålar och bildar glitter på snön.
när det är så kallt att det biter i kinderna och jag är ute och rider.
när det bara är jag och hästen.
det enda som hörs är hovar som klapprar i snön och
man måste kisa för att snön är så vit och solen reflekterar strålarna så fint.
jag tror att det är lite som meditation.



Tänk om vi började ta risker,
om vi ställde oss öga mot öga med våran rädsla!
Tänk om vi gick ännu längre,
började förverkliga våra drömmar, följa vår längtan.
verklig frihet är att göra det som skrämmer oss mest

Elisabeth Kûbler-Ross

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback