Young girl, dont cry. I will be right here when your world starts to fall.



livet är underbart, livet är verkligt,
livet gör inte som vi vill
det finns inga sagoslut
livet är hårt, otäckt, knäckande,
orättvist, mörkt och otryggt.
Men det är trots allt verkligt.
det är så verkligt att du påminns om det varje dag.
du slås av verkligheten ständigt
du vet inte hur allt kommer sluta och är inte det de
underbaraste av allt.
det tycker iallafall jag och det kommer man aldrig ifrån.
Jag älskar att människor förvånar en,
både positivt och negativt,
jag älskar skratt, leenden
tillit, nyfikenhet, passion.
det finns så mycket med livet jag tycker om
det finns mycket jag skulle kunna vara utan.
det finns så mycket som inte kommer sluta som du vill.
det finns så mycket som man inte förstår och aldrig kommer förstå
och det tycker jag är fint. på något oförklarligt knäppt sätt.
för att livet är verkligt och jag hade inte velat haft det på något annat sätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback