Yourself.

jag är väldigt självkritisk
typ alltid.
önskar att jag inte hade så höga krav på mig själv
 för att för det mesta slutar det med att jag lägger korkben på mig själv.
Jag har så höga krav att jag liksom inte nöjer med min prestation.
detta resulterar i att jag ofta inte ens försöker för att jag redan har intalat mig själv att jag inte kan göra det nog bra som jag skulle vilja.
jag skulle vilja att mina höga krav skulle bli till något bra, något som jag kan vara stolt över.
Inte alltid se mina försök som misslyckanden.
För att ofta har jag blivit lite mer jag av försöken.
Jag har utvecklats.
jag önskar att jag någon dag skulle se allt jag gjort som en del av något större,
som blev till något riktigt fint och bra, som jag kan vara nöjd över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback