true.

Det är inte ofta man hittar någon som förlåter en trots alla sina misstag.
Någon som säger att allt blir bra, någon som kramar en och tröstar när någon pojke har krossat ens hjärta.
Det är inte ofta man hittar någon som man kan berätta allt för, som inte dömmer utan bara förlåter.
När man tror att ens liv är slut för att han har krossat en så hårt, då finns det någon där som plockar upp en och lyssnar på det oändliga funderingar om varför det blev som det blev.
 när man ligger där på sovrumsgolvet och inte orkar ställa sig upp för att tårarna krossar en lägger du dig brevid mig och bara ligger där utan att säga ett endaste ord.
Någon som förstår hur stor sorgen är när någon missbrukar ens tillit.
Det är inte ofta man hittar någon som lider så mycket som du lider när jag är otröstlig.
men jag har hittat dig och den här texten beskriver bara en bråkdel av hur du är.
Det finns inte nog med bokstäver för att förklara hur du lyfter upp mig när jag behöver det som mest.
Vänskap är den vackraste av kärlekar. och jag skulle inte byta den mot något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback