Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Reste till london med mia och bodde i tre veckor.
det är bland det roligaste, läskigaste och mest utvecklande jag gjort.


Höll du några av dina nyårslöften?

Hade inte några tror jag, känner mig själv allt för väl och vet att jag inte håller dom.
bättre att inte ha några för då har man inga att bryta, haha.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, Jenny (lilla fina Alvin)

 
Dog någon som stod dig nära?
 
Nej, tack och lov.


Vilka länder besökte du?

England.


Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?

Jag ska börja göra saker som jag alltid velat göra men sällan unnar mig.


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

23 oktober.

Vad var din största framgång 2010?

Jag är inte lika rädd längre. Jag har insett att jag klarar väldigt mycket.

Största misstaget?

Att jag inte inser hur bra jag faktiskt har det.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nä, inget allvarligt iaf.  


Bästa köpet?

Min fina dator!


Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder, mat, utgångar.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mycket har gjort mig glad, men mina vänner speciellt.


vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Love the way you lie
You´ve got the love
Robyns alla album


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 
Jag tror jag varit gladare, inte ältat lika mycket som tidigare år iaf


Vad önskar du att du gjort mer?
 
Jag önskar att jag skulle ta vara på de fina stunder som bara händer utan att man tänker på det.
Det är först i efterhand man kommer på hur fint det faktiskt var.


Vad önskar du att du gjort mindre?

Grubblat.


De bästa nya människorna du träffade år 2010?

träffade inte så många nya som har fastnat på ett sånt där speciellt sätt.
men jag har lärt känna endel bättre som jag träffat tidigare.
 

Blev du kär i år?
 
Nej. eller det blir jag ganska ofta fast håller sällan i sig. det kan vara i ett par ögon.
eller ett par händer eller i ett skratt.  


Favoritprogram på TV?

Gossip girl, Greys anatomy


Största musikaliska upptäckten?

Oskar linnros, sen är ju hela spotify fantastiskt!


Något du önskat att du gjort mer?

Älskat.


 Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag jobbade, tränade och bjöd på tårta, haha
 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Kärlek!


Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Mer genomtänkt än tidigare år. Mer vågat. Mer säkert


Vad fick dig att må bra?

Mycket fick mig att må bra. Jag har insett att träna får mig att må väldigt bra.  
Sen skratta som är underskattat.

Vem saknade du?

Jag saknade någon att dela min andra sänghalva med. Jag saknade någon att pussa gonatt.
 Jag saknade helt enkelt


 Hur tillbringar du nyår?

Med fina vänner. god mat och dryck. sen börjar 2011 som kommer toppa allt tidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback