Tack 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Flyttade och började plugga på medie och kommunikationsvetenskap på Umeå universitetet

 

Tror du att år 2013 kommer blir bättre?

Förutsättningarna sattes detta år så varför inte!

 

Blev du kär i år?

Varken mer eller mindre.

 

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma?

dagen i september när jag flyttade i från tryggheten.

 

Vad är din största framgång 2012?

Att jag vågade!

 

Bästa köpet?

min dator, resor hem  

 

Vad spenderade du mest pengar på?

utekvällar dock verkligen värt det. Mat och hyra

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Alla fina och snälla människor  

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?

diamonds, Rihanna. dont you worry child, swedish house maffia

 

Vem har du umgåtts med mest?

mig själv och de närmaste kring mig

 

Bästa minnet från 2012?

bästa och mest läskiga var när jag flyttade

 

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013?

mer glädje mindre oro!

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Varit glad och levt mer i nuet.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?

 över sånt jag inte kan styra över.

 

Favoritprogram på tv? 

alla serier som får mig att bli glad, kollar ganska mkt på tv, gillar att varva ner så

 

Största musikaliska upptäckten?

Hade väl inte så många stora upptäckter, lyssnade på spotify och där upptäcks musik dagligen.

 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 

ett guldhjärta i halskedja av min mormor, det var så fint och på det sättet kan jag bära med mig alla som ligger nära mitt hjärta.

 

Vad gjorde du på din födelsedag?

fikade och umgicks hemma, det vanliga och det är det som gör det så fint. 

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 

En resa till ett varmt land. skulle ha unnat mig det men tiden försvann till annat.

 

Vad fick dig att må bra?

att jag har vågat våga. många fina människor. även fast det har varit ett omtumlande år så har jag kunnat må bra vlket känns fantastiskt

 

Vem saknade du?

Andra delen av året saknade jag alla hemma. Familjen, vänner

 

De bästa nya människorna du träffade?

människor i min nya klass

 

Det bästa du har åstadkommit i år?

att jag tog steget som jag så länge velat ta men inte känt mig redo för. Slutsatsen är nog att även fast man inte blir riktigt redo så måste man kasta sig ut ändå. för annars kan man missa något alldeles fantastiskt.

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2013:

Fortsätt våga och då har 2013 alla förutsättningar för att bli ett riktigt bra år!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback